19 Mayıs 2014 Pazartesi

Emzirme Önlüğü

Kendime emzirme önlüğü diktim. İnce poplin kumaş kullandım. Malum önümüz yaz,bebişi  bunaltmayalım. Farklı modellere rastladım nette ve mağazalarda. Aşağıdaki fotoğrafta kalıbı biraz anlatmaya çalıştım. 


84 /54 (Dikiş payları dahil)  dikdörtgen kumaş kestim. Payları arkaya katlayıp diktim. İki adet de bağcık kestim. Onları istediğiniz genişlik ve uzunlukta dikebilirsiniz. Yalnızca iki bağcık arasındaki mesafenin geniş olmasını istedim. Nedeni bebeği emzirirken görebilmekti. Ben 27 cm tercih ettim. Bağcıkların uçlarına da pratik olsun diye hobi marketlerde satılan cırt cırtlardan diktim.Denedim, hoşuma gitti bitmiş hali. Sanırım fırsat bulursam bir kaç tane daha dikebilirim. 

2 yorum:

  1. çook güzel olmuş.. elinize sağlık meslektaşım.. ben de beklerim:):)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim hem meslektaş hem hemşehriyiz ben de Kayseriliyim

    YanıtlaSil